להורים

 

הורים - הושיטו לילדכם סולם של פוטנציאל!

כל ילד הוא אדם בעל פוטנציאל. לעיתים ההורים מלאי התפעלות מילדם, אך לעיתים אין הם מבינים כיצד איננו מסוגל לבצע מטלות בסיסיות ביותר. מצב זה גורם לבלבול - הן לילד והן להוריו.
 
הורים רבים בוודאי מרבים להתלבט בשאלות לא פשוטות ביחס למצבו הלימודי, הרגשי או החברתי של ילדם. וכאשר המציאות אינה הולמת את הציפיות עלולים הורים לחוש תחושות כגון: אשמה, אכזבה, כעס, לחץ, אזלת יד, או חוסר הערכה (זאת כאשר הם משווים את הישגי ילדם להישגי ילדים בני גילו). כדי להתמודד עם הפער בין ציפיות הורים מילדם לבין מידת הגשמתן - תמיכה וסיוע לילד על ידי הוריו ומוריו, יאפשרו לו להביא לידי ביטוי את יכולותיו. לעומת זאת, העדר הבנה לקושי, או ראיית הילד כעצלן, חסר מוטיבציה או מופרע עלולים לפגוע בדימוי העצמי שלו ולחבל בהצלחתו.
 

חשוב לזכור: קושי איננו מכשול, אלא סולם!

ההתגברות על קשיים מעצימה את הילד ואת משפחתו ויוצרת תחושת הישג וסיפוק. על אף החשש החברתי, כי איתור וזיהוי הקושי מתייגים את הילד, הוכח כי אין זה נכון! להיפך, הוא מאפשר לציידו במיומנויות התמודדות לימודית וחברתית, המסייעות בידיו להתגבר על הקושי ולהתקדם.
 
במרכז פוטנציאל אנו פועלים במקצועיות ובאכפתיות במטרה לקדם כל ילד. אבחון מקיף ומדויק ככל האפשר, המתבצע במרכז שלנו, יזהה את המקור לבעיות רגשיות ולימודיות. אנו מאבחנים הפרעות קשב וריכוז ולקויות שונות, העלולות לעכב ילדים ובני נוער בהישגיהם הלימודיים והחברתיים.
 
לאחר האבחון אנו מספקים, מעבר לממצאים - ליווי מלא הכולל ייעוץ והדרכת הורים כיצד לנהוג, למי להגיש את הדו"ח שאנו מפיקים, והדרך להמשך התהליך יד ביד עם בית הספר.
 
האבחונים שלנו מוכרים ע"י ועדות השמה, משרד החינוך ומוסדות אקדמיים.
 
הייחוד שלנו הוא בראיית כל ילד כמכלול שלם והתאמה אישית של פתרונות בהתחשב בצרכים והקשיים הספציפיים שלו. לצד הפן המקצועי אנו נותנים דגש חשוב לא פחות לפן האנושי: ילדכם כילדנו – והשקעתנו בהתאם.
 

נשמח לעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך - מרכז פוטנציאל  

לפרטים - צרו קשר


 
 
 
חפש
 
 
Facebook