למורים ויועצים

 

מורים - יש מענה להתלבטות!


¨
 האם אתם מוצאים את עצמכם חסרי אונים, מול ההתמודדות עם קשיי תלמידים?
¨ האם חשוב לכם שהורי התלמידים ייקחו אחריות על קשיי ילדיהם, וישתפו עמכם פעולה?
¨  האם יש לכם למי לפנות כאשר אתם נתקלים בדילמות מקצועיות חינוכיות?
¨  האם אתם מעשירים את הורי התלמידים / צוותי ההוראה בהרצאות, סדנאות בנושאי חינוך ילדים, התמודדות עם דילמות חינוכיות, והופכים אותם לקהילה תומכת?
¨  כמה פעמים השקעתם מאמץ, מחשבה, עונשים, השהיות, בהתמודדות שלכם עם האתגרים שהיום יום מזמן לתלמידים, אך התאכזבתם לגלות שזה לא מניב תוצאות?
 
לרוב, הצלחתו של בית הספר באה לידי ביטוי בתשובות לשאלות אלו.
 
מרכז פוטנציאל יזם במיוחד לבתי ספר תוכנית ליווי וייעוץ ייחודית. תוכנית זו נותנת מענה לשאלות אלה ורבות אחרות העולות במהלך עבודת החינוך וההוראה. כפי שוודאי יודעים הנכם היטב, היום יום מזמן לכם - הצוות החינוכי בבית הספר - משימות לא פשוטות. הן נוגעות להתמודדות עם קשיים לימודיים והתנהגותיים של התלמידים, עם הקשר שלכם עם ההורים ואף עם היחסים בין אנשי הצוות.
 
אנו במרכז פוטנציאל - מציעים לכם ולהורי התלמידים שירותי ליווי וייעוץ מקצועי, אשר יעניק לכם ערך מוסף ותמיכה לצוות החינוכי בעבודתו היום יומית בבית הספר. אנשי המקצוע שלנו מלווים את התלמיד, ההורים והצוות החינוכי ומסייעים להם החל משעת הבירור, דרך קבלת ההחלטות, העצמת תפקודם, ועד קבלת המענה.
 
במרכז פוטנציאל נשמח לסייע לכם ולתלמידיכם באבחון, ייעוץ וליווי. האבחונים שלנו מוכרים ע"י ועדות השמה, משרד החינוך ומוסדות אקדמיים.
 
הייחוד שלנו הוא בראיית כל ילד כמכלול שלם והתאמה אישית של פתרונות, בהתחשב בצרכים והקשיים הספציפיים שלו. לצד הפן המקצועי אנו נותנים דגש חשוב לא פחות לפן האנושי.
 

אז מה יש לנו להציע לכם?

¨  טיפול נכון ואיכותי מתחיל באבחון מדויק: כל סוגי האבחונים.
¨  אבחון מדויק הוא הכרחי להתאמת טיפול שיביא לשינוי ולהצלחה: מבדקים ממחושבים לאיתור קשיי קשב וריכוז.
 

לפרטים - צרו קשר
  

 
 
 
חפש
 
 
Facebook